piątek, 16 listopada 2012

Recenzje Pauli...

Dostałam od przyjaciółki paczkę darmowych kosmetyków do przetestowania .
W paczce znalazłam ;

-puder nawilżająco-matujący w kremie z olejkiem jojoba - Vollare cosmetics ,
-próbkę fluidu  Teint Fluide Zero Default - Yves Rocher ,
-krem BIO aloesowy nieperfumowany-  Ziaja ,
-odżywczą maseczkę na twarz i szyję oraz dekolt  - Perfecta ,
- brązowy lakier do paznokci - Safari

Testowałam to zgodnie z umową 2 tygodnie , oczywiście maseczka jak i fluid starczyły tylko na 2 dni ,
ale i tak jestem zadowolona , ponieważ 1 raz dostałam coś takiego i to całkowicie za darmo .
Zresztą lobię testować wszelakie  kosmetyki , jestem ciekawa ich efektów . Lubie ryzykować ;D



Pierwszym kosmetykiem będzie ; Puder nawilżająco-matujący w kremie z olejkiem jojoba - Vollare cosmetics


Producent zapewnia nas ze podkład lekko się rozprowadza dzięki lekkiej konsystencji i , że pozostawia skórę lekką i świeża przez cały dzień .
-Jednak nie mogę się z tym zgodzić , ponieważ muszę go nałożyć bardzo dużo aby zakryć niedoskonałości .
 -Kolejnym minusem jest to że przy rozprowadzaniu bardzo szybko zasycha i nie utrzymuje się dość długo na twarzy.
 +Plusem jest to ,że zakrywa niedoskonałości ,lecz sporo trzeba go nałożyć .
+Kolejny plus to cera jest bardzo gładka po nałożeniu i zapach fluidu bardzo mi się spodobał;)

Kolejny kosmetyk z paczki to ;
- próbka fluidu  Teint Fluide Zero Default - Yves Rocher





Zastanawiam się nad zakupem tego oto fluidu , bo bardzo mi się spodobał , ponieważ ;
+dobrze się rozprowadza,nie podkreśla suchych skórek (ale lepiej nałożyć wcześniej lekki krem nawilżający)
+nie zapycha porów
+dość dobrze kryje
+nie robi efektu maski
+nie brudzi ubrań
+ładny zapach
Minusy to ;
- szybko się po nim świecę , nawet jak nałożę puder sypki aby utrwalić makijaż
-nie pozostaje zbyt długo na skórze , choć przez te 5/6 godzin tak

Następny kosmetyk to ;
-krem BIO aloesowy nieperfumowany-  Ziaja





Z tego kosmetyku chyba jestem najbardziej zadowolona , jest idealny do mojego typu skóry .
Smarowałam się nim na noc i rano moja cera była gładka i idealnie nawilżona .
Plusy ;
+ łagodzi podrażnienia
+ zwiększa poziom nawilżenia
+ nieperfumowany
+łatwo rozprowadzająca się konsystencja
+nie zapycha porów

minusy ;
- chyba żadnych minusów nie ma ;)


Kolejny kosmetyk który Wam przedstawię to ;
- odżywczą maseczkę na twarz i szyję oraz dekolt  - Perfecta





Kolejny warty zakupienia według mnie kosmetyk . Maseczka do szybkiej poprawy kondycji szarej cery. Polecana do codziennej pielęgnacji skóry, szczególnie suchej, delikatnej i zmęczonej . Pozostawia skórę aksamitną i gładką .  Maseczka starczyła mi na 2 razy .
Plusy ;
+cera nawilżona , odżywiona , elastyczna i miękka
+ idealnie odpręża chyba dzięki swojemu NIESAMOWITEMU zapachowi miodu i migdałów
 Minusów nie ma .; )

Ostatnim kosmetykiem jest ;
- brązowy lakier do paznokci - Safari 





Nie za bardzo lubię takie kolory lakierów ale ten był trafny .
Bardzo fajny kolorek , jak widać na załączonym zdjęciu .;)
Mam wiele innych kolorów z tej firmy i naprawdę bardzo POLECAM.
 Plusiki ; 
+ łatwo rozprowadza się na paznokciu
+ pokrywa je równą i gładką warstwą
+cena dość mała
+duże opakowanie
+wystarczy jedna warstwa do całkowitego pokrycia

Minusy ;
-można by się doczepić do trwałości lakierów, jednakże biorąc pod uwagę ich cenę, myślę, że nie ma o czym mówić




A całą Recenzję przygotowała dla was Paula!

Jak to oceniacie? :)







2 komentarze:

  1. Maseczki z Perfecty sama stosuję i sobie chwalę ;)
    Ziaja to jedna z moich ulubionych firm, nie ruszam się nigdzie na dłuższy wyjazd bez ich ogórkowego toniku ;)
    Dziękuję za komentarz i już niedługo zapraszam na rozdanie u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też stosuję maseczki z Perfecty i jestem zadowolona ;-)
    Z Ziai niestety nie mogę używać kosmetyków, bo mnie uczulają :(

    Łyżwy! *-*

    OdpowiedzUsuń