wtorek, 25 września 2012

Lokówka- Remington

Tak tak wiem długo mnie nie było:)
Poprawie się:)








Dziś chce wam trochę powiedzieć o mojej lokówce REMINGTON  którą niedawno zakupiłam:P
Zawsze marzyłam o takiej lokówce stożkowej ponieważ robi śliczne loki:)
Na moich włosach aż do końca loków nie zobaczycie, bo chciałam uzyskać inny efekt takie alla loczki:)

Może powiem wam jakie ja widzę w niej plusy:

  • Guzikami sami możemy ustawić temperaturę jaka nam pasuje
  • Szybko się nagrzewa
  • Jest ochronna rękawiczka ( z mojej głupoty nie ubrałam i się poparzyłam)
  • Ma stojaczek który jest praktyczny i nie musimy się bać, ze coś spalimy
  • Oraz wielki plus loki utrzymują się cały dzień a nawet następny bez żadnej pianki, lakieru itd.:)


Jak na razie żadnych wad nie zauważyłam i mam nadzieję, że ich nie znajdę:)

Zapłaciłam za tą lokówkę ok. 120 zł z przesyłka, a kupowałam ją na allegro więc zastanawiasz się jaka kupić lokówkę kup REMINGTONA.





4 komentarze:

  1. Ja mam proste włosy i ostatnio się mocno zastanawiam czy nie kupić termoloków, bo chcę własnie uzyskać efekt podobny do twojego, czyli mniej wiecej od połowy włosów falo-loki. Tylko muszę jeszcze poczekać trochę aż mi włosy odrosną po fryzjerze, więc może przemyślę zakup tej lokówki od Remingtona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ci ją polecam:) Tylko, ze ja mam takie alla falowane włosy:) A te loki na zdjęciu to już są po całym dniu :)

      Usuń
  2. piękne loki!
    ja mam lokówke remingtona ale z bardzo grubą koncówką i takich loków nie da rady zrobic.

    OdpowiedzUsuń