wtorek, 2 października 2012

Odżywka do paznokci 8w 1...





Dziś opowiem wam trochę o Odżywce do paznokci z  Eveline 8w1.


Jeśli chodzi o paznokcie to zawsze miałam z nimi problem. Rozdwajanie a jak już się rozdwoiły zaczęły się łamać jeden był krótszy drugi dłuższy. Ogólnie nienawidzę krótkich paznokci, a już jak widzę ze ktoś je obryzguje to bierze mnie na wymioty. I koleżanka właśnie powiedziała mi o tej odżywce wiec ją kupiłam. A ze mnie taka gapa, że nie doczytałam instrukcji stosowania. Wiec malowałam jedna warstwę i na drugi dzień zmywałam i znowu malowałam. Po miesiącu tak jakoś trafiłam na opinie o niej w internecie i wtedy dowiedziałam się że smaruje się każdego dnia po jednej warstwie tzn. żeby wyszły 3 warstwy a potem się je zmywa. Może wymienię plusy i minusy tej odżywki:


Plusy:
  • pozwala zapuścić długie i twarde paznokcie
  •  ładnie wygląda na płytce ( a w ogóle druga i trzecia warstwa piękny ma kolor)
  • Pomaga paznokcia i wzmacnia je
  • Ma dobrą cenę
  • Jest wydajny
 Och plusów to mogła bym jej bardzo dużo wymieniać:)


Minusy :

  • Wysusza skórki
  • Trochę przeszkadza mi jej skład.
  • Zapach straszny i bardzo długo się utrzymuje

Odżywki używam nadal chociaż jako bazę pod lakier :)







Po stosowaniu jej a mam ją 3 miesiące zostało mi jeszcze 1/3 buteleczki. I mam ogromny dylemat czy kupić następna odżywkę 8 w 1 czy przerzucić się na diamentową? Co wy o tym myślicie może mi doradzicie?:) 




5 komentarzy:

  1. Ja używam 8w1 i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co tam ona ma w tym składzie? Bo już coś mi się o uszy obiło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie. Znam tę odżywkę i też ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ją mam i używam. Do niedawna był taki czas, że paznokcie bardzo mi się rozdwajały, dlatego ją zakupiłam. Teraz stosuję ją jako bazę. Ale jeden paznokieć jak się rozdwajał tak się rozdwaja dalej... choć już mniej.
    Piękne masz paznokcie. ;-)

    OdpowiedzUsuń