wtorek, 13 listopada 2012

Opinie Weroniki..





Pamiętacie jak wam pisałam o moich trzech przyjaciółkach i paczkach dla nich?:)
Właśnie nadszedł ten moment na ocenianie ich opinii:) 
Mam nadzieję, że pomożecie mi wybrać i ocenicie czy wam się podoba czy raczej czegoś brakuje:)
A jeśli się postaracie to dla was też będzie mini rozdanie:D


Tak więc zaczynamy:)






Cien do powiek z firmy Cote .
Dobrze się rozprowadza na powiece
Nie świeci się za mocno
Ma idealny kolor  siwego nie za ciemny nie za jasny
Pasuje prawie do każdego rodzaju ubioru
Jest trwały , nie schodzi szybko  z powieki
Jestem z niego bardzo zadowolona
Jak znajdę go w sklepię to będę go z pewnością kupować










Puder  z firmy Vollare nr pudru 13 beżowy
Wady: jest niewydajny
Za  szybko schnie na twarzy
Zalety : dobrze wygładza skórę , matuje niedoskonałości
Długo trzyma się na skórze
Ma odpowiedni kolor dla tych którzy lubią trochę mocniejszy makijaż
Gdyby był bardziej wydajny myślę że bym go używała na co dzień











Lakier do paznokci nr lakieru 414 z firmy butterfly singl
Ładny delikatny kolor brzoskwiniowy
Konsystencja też jest dobra nie jest wodnisty co jest ważne
Ładny kolor po pomalowaniu za drugim razem, lecz za pierwszym pomalowaniem robią się małe < zacieki > 
Ładnie wygląda z połączonym lakierem o kolorze turkusowym.
W zupełności polecam go osobom którzy lubią delikatne kolory  tak jak ja










Tonic  rival de loop
Dobrze nawilża skórę
Nie wysusza  twarzy
Stosuję go ponad tydzień i jestem z niego bardzo zadowolona skóra jest odżywiona
Wystarczy mała ilość tego tonicu na waciku a starczy mi na cała twarz jest  wydajny
Ma ładny i przyjemny zapach






Próbka Peelingu Perfecta
Bardzo wydajny
Ślicznie pachnie
Twarz po nim jest bardzo delikatna
Nie wysusza skóry
Dobrze oczyszcza skórę < mi przede wszystkim  z wągrów > po jego zastosowaniu już po pierwszym razie zauważyłam znaczną poprawę 
Nie mam żadnych zastrzeżeń do niego polecam go .







Delikatny podkład z Avonu

Jak dla mnie miał za jasny kolor   nie był to kolor brązowy lecz wpadający po beżowy
Dziwnie się rozprowadzał na skórze robił tak jakby  mazaje
Nie byłam zadowolona z jego matowienia skóry
Jedną zaletą dla niego to moja skóra była nawilżona









A całą Recenzję przygotowała dla was Wercia!

I co o tym myślicie?:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz