środa, 5 grudnia 2012

Podkład dla was....



Cześć kochani dziś mam dla was podkłach z Yves Rocher

Couleurs Nature, Teint Crème Confort (Podkład kremowy z krokoszem)

 




 

Czytając recenzję w internecie jest podkład jest bardzo dobry i aż szkoda mi go oddawać tylko niestety to nie mój kolor:)

 

Jest to podkład nowy i w ogóle nie używany tak jak widać na zdjęciu jest jeszcze wieczko.

 

 

Chce go sprzedać, ma kolor średni beż, jest całkowicie nowy, ma nawet oryginalne pudełeczko. 

 

 

Jego cena to w sieci to 56 zł + koszt przesyłki.

 

 


A ja go wam sprzedam za 52 zł już z przesyłką i do tego dołożę nowy lakier :)

 

 




Jeśli ktoś ma jakieś pytania lub był by chętny niech pisze niżej w komentarzu:)

 

 

3 komentarze:

  1. otagowałam Cię w świątecznej zabawie:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś oTAGowana: http://zmienionyrytm2.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy. :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń