środa, 28 listopada 2012

Lirene Dermoprogram- Cera Mieszana i Tłusta





Lirene Dermoprogram, Cera Mieszana i Tłusta, Tonik odświeżająco-matujący



 

''  Tonik odświeżająco-matujący z serii do cery mieszanej i tłustej "Formuła matująca`. Tonik przeznaczony jest dla osób o cerze mieszanej, z tendencją do powstawania zanieczyszczeń, z widocznymi, rozszerzonymi porami.Doskonale odświeża skórę i usuwa pozostałości makijażu. Wpływa na unormowanie pracy gruczołów skórnych. Zwęża i zmniejsza widoczność porów. Kosmetyk odpowiedni dla skóry w każdym wieku.
Wyciąg z szałwi - działa odkażająco na naskórek, zwalczając wszelkie niedoskonałości skórne. Kwas salicylowy - działa mikrozłuszczająco i ściągająco na pory skóry Allantoina efektywnie łagodzi podrażnienia.
Tonik pozostawia Twoją skórę odświeżoną i aksamitnie matową.''


Skład: Aqua, Polysorbate 20, Sodium Salicylate, Allantoin, Propylene Glycol, Salvia Officinalis( Sage) Extract, Methylparaben, Diazolidinyl Urea, Methylchloroisothiazolinone, Methylylisothiazolinone, Perfum, Limonene, Benzyl Alcohol, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carbonxaldehyde, Citronellol, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional

 

 

 To jest mój najdroższy skarb jaki mógł wpaść w moje ręce.  Jest to tonik którego nie zmienię na żaden inny:)  

To tonik który bardzo dobrze odświeża skórę:) I ma bardzo miły zapach który się czuje:) Nie jest sztuczny :)



Może powiem co w nim najbardziej lubię:

+ świetnie odświeża

+ lekko matuje skórę 

+ piękny zapach

+ dobrze oczyszcza twarz

+  na prawde pielęgnuje,a nie szkodzi, nie zawiera alkoholu i ma pH neutralne dla skory,a to wielki PLUS.

+ łatwo dostępny


Jak dla mnie nie ma on żadnych minusów:)  Cena jego wynosi ok 14 zł:)  Gdyby ktoś z was kiedyś zastanawiał się nad tonikiem bo bardzo polecam toniki z Lirene !


Teraz zaczęłam używać Lirene do cery naczynkowej !


A czy ktoś z was też ich używa? :) Jak wy je oceniacie:)

2 komentarze:

  1. Właśnie kończy mi się mój tonik Loreal Pure Zone , już wiem jaki będzie mój następny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie następnym moim!

    OdpowiedzUsuń