wtorek, 16 października 2012

Suchy szampon...



Suchy szampon do włosów - Batiste, Dry Shampoo


Jak nam to zapewnia producent :

'' Suchy szampon, który błyskawicznie zapewnia jedwabiście miękkie, pachnące włosy bez użycia wody. Do wszystkich typów włosów.''


Powiem wam, że z moimi włosami mam wielki koszmar, bo muszę je myć codziennie!
Niestety na drugi dzień widać już, że są tłuste;/
Tak wiec dużo słyszałam o suchych szamponach:) A szczególnie o tym BATISTE.
Wiec skusiłam się na niego:)

Tylko, że tego szamponu nie znajdziemy w Polsce ;/ Zamówiłam więc sobie go przez allegro:) Na razie tylko jedną butelkę aby go sprawdzić:)


Niestety dla mnie ma on też plusy i minusy

Plusy :

  • ma piękny zapach ( są różne zapachy)
  • efekt odświeżenia utrzymuje się przez prawie cały dzień
  • unosi włosy, nadaje objętość nawet moim grubym i ciężkim włosom
  • jeśli prawidłowo się go rozprowadzi to nie zostawia białego pyłu

Minusy:

  •  jego zapach jest trochę sztuczny (ale tak bardzo mi to nie przeszkadza)
  •   wydajność nie jest najlepsza.
  •  włosy są trochę matowe po nim.

Na szczęście te minusy nie są aż takie wielkie da się je przeboleć.:)
Na pewno przydaje się w kryzysowych sytuacjach wiec jak dla mnie produkt godny polecenia :)
A używam go raz na jakiś czas zazwyczaj jest to raz w tygodniu:)




A co wy myślicie o takich szamponach ? Może znacie jakieś dobre które są dostępne w Polsce?:)














1 komentarz:

  1. ja uzywam szamponu z rossamana Isana i jestem b. zadowolona. musze wyprobowac teraz z drozszej połki czy warte sa swojej ceny

    OdpowiedzUsuń