poniedziałek, 22 października 2012

Ankieta przyjaciółek...









 A dziś napisze wam o mojej piątkowej akcji:)

A zaczęło się od tego, że Karolinie brakuje czasu na ogarnięcie wszystkiego:
pisaniu bloga, testowaniu, uważaniu, obserwowaniu itd:)
Ale......
Nie zrezygnuje z niczego o nie nie nie !





Więc wiem, że wśród nas jest pełno osób które o siebie dba, ale które też chciałyby wypróbować coś nowego tylko się boją!
Tak właśnie zachęcić chce moje 3 przyjaciółki.
Bynajmniej pomogą mi  wpisaniu (nie zawsze fajnie mi to wychodzi) ale jak i w testowaniu, będzie to taka mała lekcja dla nich:)




Przeprowadziłam  z nimi mała Ankietę:)
(oczywiście zaczerpniętą z neta)

I w najbliższym czasie każda  z nich dostanie  mały upominek do przetestowania a co będzie dalej....
...dowiecie się w następnym poście z paczkami:)




Zdjęcia możecie zobaczyć i również możecie ją sami rozwiązać jeśli macie na to ochotę i jeśli coś ujrzycie:)





Życzę wam kochani udanego tygodnia:)







1 komentarz: