niedziela, 14 października 2012

Sprzątanie szafy...



Mam parę ciuchów do sprzedania może któraś z was coś dla siebie wybierze:)




Sweterek zakładany przez głowę:) Używany. Ale nic nie zniszczony. Wygląda jak nowy ! Kolor sweterka to ciemny róż/fiolet coś takiego:) Roz S/M Cenę zaproponuj






Sweterek używany! Nic nie zniszczony ! Bardzo ładnie się dopasowuje! Rozmiar z metki to XL ale moim zdaniem będzie też dobra dla M/L Cenę zaproponuj!/






 Bluza siwa rozpinana Ubrana parę razy:) Nie zniszczona! Rozmiar 36/38 Cenę zaproponuj







Bluza w paski siwo-białe. Używana. Ma jedynie minimalną plamkę na rękawie ale nie widać jej. Nic nie zniszczona. Rozmiar 36/38. Cenę zaproponuj.





 Fioletowe bolerko Nie zniszczone. Może jedynie minimalnie  zmechacone .Używane. Stan oceniam na Bardzo dobry -   Rozmiar z metki to L/XL Cena do uzgodnienia.







Sweterek z firmy ZARA. Nic nie zniszczony! Wygląda jak nowy! Kolor to bardzo ciemny granat. Roz M Cenę zaproponuj.






Sweterek ATMOSPHERE! Kolor jasno żółty. (zdjęcie kiepskie) Nie zniszczony! Tylko nie ma ostatniego guziczka! roz 44. Cenę zaproponuj/





Nowa Torebeczka czerwona. Ani razu nie używana nic nie zniszczona.Można nosić ja ja takim króciutki łańcuszku albo można go schować do środka:) Cenę zaproponuj






Nowa bluzka bez metek! Ma ona kolor datki delikatny kremowy. Z pod spodu ma taki cieniutki miły polarek. Jest ona z kołnierzem który z jednej strony jest na guziki, można odpiąć. A te guziki kończą się przy rękawie. Roz M na S też będzie dobra. Cenę zaproponuj!





 bluzko/ tunika. Jak bluzka roz M. Jako tunika rozmiar 152/158. Noszona., Nic nie zniszczona. Cenę zaproponuj








Bluzko/Tunika jasno pomarańczowa z kieszeniami z przodu.
Ubrana zaledwie 4 razy.
Nic nie zniszczona. Wygląda jak nowa!

Cene zaproponuj
(przepraszam, ze taka pognieciona)









Mam jeszcze spodnie, rybaczki, koszule w kratę,  getry czarne,  korale, sukienki i wiele innych ciuchów.


Jeśli ktoś by chciał więcej zdjęć wyśle na meila:)

1 komentarz:

  1. piękne ciuszki ale ja to mam juz ich za duzo mąz mi cały czas karze robic porządki...

    OdpowiedzUsuń