poniedziałek, 14 stycznia 2013

Miesiąc pracy...




Och po długim czasie wam Witam ponownie:)
Trochę mnie tu nie było a dlatego,
 że bardzo długo trzyma mnie już katar, bóle gardła itd. 

Powoli już mnie to wykończa:(


No i niestety trzeba poprawiać wszystkie oceny już w piątek musi być wszystko wystawione:(
Nie dobrze, nie dobrze..:(











Lubicie świeczki? Może jakieś polecicie?)




Więc jak tylko mogę się na chwilę oderwać umilam sobie wieczór razem z czymś czego nigdy nie zabranie w moim domu:)






Niedługo odezwę się do Was z powrotem:)


Mam nadzieję, że chociaż wy jesteście zdrowi:)!  











Buziaki :*





2 komentarze:

  1. zdrówka , teraz kazdy choruje;/ u mnie cąła rodzina a ja na razie na szczęscie nie... omija mnie jak nigdy

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam świeczki, a moje ulubione to zwykłe zapachowe z Ikei ;)

    Kochana - bardzo dziękuję za zgłoszenie się do mojego rozdania, jednak musiałam wprowadzić aktualizację do regulaminu - szczegóły tutaj http://makiazas23.blogspot.com/2013/01/rozdanie-wygraj-50z-na-zakupy-w.html#comment-form Mam nadzieję, że to nie problem, bardzo przepraszam za zamieszanie :*

    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń