piątek, 17 sierpnia 2012

Maslo planet spa...






Mój ulubiony produkt;) Masło planet spa z Avonu. Jest to Nawilżające masło do ciała ze śródziemnomorską oliwa z oliwek i kwiatem pomarańczy. Ach uwielbiam jego zapach mogla bym go wąchać cały dzień.;) No dobrze ale nie o tym;) Tak wiec myślę ze warto go polecić i kupić a dlaczego? 

 Ponieważ naprawdę świetnie nawilża, a ja miałam z tym problem . Zawsze łydki miałam strasznie suche a gdy zaczęłam smarować się tym masłem widać ze są ładnie nawilżone i oczywiście ślicznie pachnie ciało;) Ja używam go od niedawna i przeważnie tylko na ręce i nogi i nie trzeba brać  go dużo ;) Tak jak zobaczycie na zdjęciu nie ma go dużo zużyte wiec jest wydajny;)


 A co wy powiecie o tym produkcie może którą z was go miała?:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz